lördag 3 april 2010

Påskafton...

Låg å slöade väldigt länge idag. Gick upp och åt faktiskt två rostade smörgåsar :) Sen har jag äntligen bestämt vilken mat jag ska göra på min halv åtta hos mig middag och så var jag och handlade de mesta till det. Om de är gott har jag ingen aning om, då alla rätter är helt nya för min del men huvudsaken är att man träffar sina kompisar och har kul. I värsta fall får vi väl åke till pizzerian haha..
Var hos mamma på påskmiddag också :) Sen körde jag hem syrran och brorsan som skulle med han å till henne. Sen körde jag Christian till jössefors för han skulle hämte sin kvarglömda sprit och sen skulle vi visst hämte Henrik och sen körde jag hem dom och så åkte jag vidare till Erica där även Lasse var :) Måste passe på å träffe dom så mycket jag kan.. Blev bara i sådär två timmar medans dom gjorde sig iordning inför deras utekväll. Kändes verkligen konstigt att jag egentligen skulle med dom ut ikväll men eftersom jag drar till Jönköping tidigt till möran så går ju inte de. Sen är jag ju inte helt frisk heller så då är de väl bäst att låte bli å dricke..
Är verkligen helt slut, trött och slö. De märks att man inte är i sin vanliga form :( Så ikväll blir de nog å lägge sig mycket tidigt!! T.o.m kanske nu direkt efter inlägget? Är helt slut å känner att jag bara vill bli helt frisk.. I morgon blire många timmar i bil. Men jag ska väl vara glad att vi kunde skjuva på de 2 dagar för i fredags hade jag absolut inte orkat köra så långt...

Inga kommentarer: