torsdag 15 april 2010

Mer scrappat...

Scrappade två sidor häromdagen :) Ganska enkla i sig men jag har inte råd med massa dyra pynt på alla sidor. Sen är de svårt att få in massa pynt när man vill ha med så många bilder som möjligt. En av anledningarna till att de blir enkla nu för tiden är tidsbrist och att jag känner mig lite stressad med att bli klar med albummet. Bara 7 sidor kvar nu :D Sen är de meningen att jag ska börja med Tunisien albummet. Undrar om man hinner de innan nästa resa? Nej jag borde nog sluta stressa men de vore så gött att få klart just dessa album...


Dessa är från när vi var på en medeltidsshow. Var fyra lag som tävlade om vem som skulle få prinsessan. Vi fick gröna kronor och tillhörde alltså de gröna laget vilket även var de som vann :) Var väldigt kul och de severades sjukt god mat :D

Inga kommentarer: