fredag 2 april 2010

Fortfarande dålig...

Mår fortfarande väldigt dåligt!! Allt jag fått i mig idag är en halv korv med bröd och en apelsin. Har sovit en hel del och ändå känner jag mig så hängig och slö att jag kan gå å lägge mig igen...
Var hos mamma en snabbsväng förut också men jag kände mig spyfärdig så de vara dock inte länge. De är dessutom rädda för att bli smittade så de ville helst inte att jag och syrran skulle komma men hon var tvungen att ha kassler, grädde och aluminiumformar. Syrran berätta även att brorsan spydde i natt/morse vilket innebär att alla vi tre syskon åkte på denna skit!!

I morgon kommer jag vara hemma från jobb för att inte smitta ner någon då jag fortfarande är dålig. Klockan sex är vi bjudna på påskmat hos mamma :) Hoppas verkligen jag är piggare då. Sen var de egentligen meningen att jag skulle festa med Lasse och Erica men eftersom jag ska upp tidigt på söndag för att åka till Jönköping då så blir de inget festaden för min del men kanske hinner träffa dom ändå. Får se hur jag mår..

Börjar få lite smått panik över vad jag ska bjuda på för tre rätters på måndag!! Måste verkligen bestämma de i morgon!! Kanske blir plättar, pannkakor och pannkakstårta :) Nejdå något bättre ska jag nog komma på bara jag blir lite bättre så jag orkar tänka...

Har försökt mig på denna deklarationen idag men de är fasiken inte lätt när man sålt hus. Fattar verkligen ingenting av den delen. Mäklaren ringde häromdagen och undra om jag behövde hjälp men de visste jag inte då.. får nog ringa tillbaks henne på tisdag...

Inga kommentarer: