torsdag 29 april 2010

Planer för helgen..

Eftersom min tid knappt räcker till så berättar jag nu vad jag gör i helgen så förstår ni kanske att jag inte har tid att uppdatera bloggen hela tiden :)

Fredag: Jobb till 18.00 sen hem snabbt som tusan eller just de ja de är ju polisveckan så jag kör väl i epafart och skyndar mig att göra mig i ordning så ska jag Christian, Viktor, Malin och Lizette åka amerikanare å se på nån majbrasa. Dricka lite och bara umgås och ha kul :D

Lördag: Ska jag, syrran och Liam till Jössefors på bilutställning. C vill också dit så vi får väl se om syrrans första bilbarnstol passar Liam så kan han åka med i amerikanaren annars får vi ta två bilar och ses där. På eftermiddagen ska jag å älskling till Henrik och grilla med Hanna, Mia och Mikael(?). Har inte grillat än i år :( Har ju alltid jobbat helger å när de är fint väder.. Sen skulle tydligen älskling tvinga mig å köra fyrhjuling? Har pratat på att jag vill prova att köra fyrhjuling men i fyllan och när många tittar på så lär jag säkert göra världens kurpa och landa rakt i lerhögen med huvudet först. Så vi får la se på de. Sen ska vi väl åke runt på stan å dricke :) Blir nog perry de...

Söndag: Älskling har tvättid mellan 7-14 och jag mellan 14-21 så där kommer vi att vara hela dagen. Coolt å träffa någon med samma adress bara att han bor i A(gammalt hus) och jag på B (nybyggt hus) :) Men min tvättstuga är i hans hus. Så om ni funderar precis som jag på vart fasiken man hittar världens bästa kille så kan jag rekommendera er att gå å knacka på hos grannarna på fyllan. De funkade för oss :-)

2 kommentarer:

Linda sa...

Hmm, jag kanske ska gå å knacka dörr jag me :) Har faktiskt sett en snygg granne här, men vet inte riktig vart han bor :P hehe kan ju bli spännande :D

Milli sa...

Ja gör så :) De borde ju finnas många grannar å välja på för din del :D Kan bli med dig ja :)