torsdag 29 april 2010

Dagsfärskt inlägg...

Nu kommer ett helt dagsfärskt inlägg, kul va? :) Och inte har jag något intressant att skriva om.

Var verkligen suuupertrött igår och hade sett fram emot sovmorgon idag. Syrran skulle tvinga upp mig för å köra henne till challa vid tio. Kändes mindre kul med tanke på att jag ville sova och de är några dagar tills min nästa sovmorgon kommer...
Som vanligt så vaknar jag upp strax före sex och berättar för älsklingen att hans väckarklocka snart kommer att ringa. Har blivit van vid att han alltid går upp klockan sex och sen att han pussar mig hej då kvart i sju. Men han har ju varit sjuk och är fortfarande lite dålig och han hade tänkt att åka på jobb idag ändå men när klockan ringt så satte han sig upp å sen så ombestämde han sig å sa nej jag blir hemma idag å jag mår inge bra.. :)
Sov vidare å vakna halv tio och var tvungen att skicka till syrran för att höra hur de blev med challa och hon berätta att hon var hemma från skolan och att jag inte behöver stressa så jag kunde sova lite till. Eller sova å sova :D Är jäkligt svårt att komma upp när man är två och ingen ska iväg på jobb. Syrran var ju inte direkt jätteviktigt. Klockan gick å gick och tillslut så kom vi in i duschen iaf och de var ju inte direkt en snabbdusch å sen åt vi frukost. Sen typ vid halv två eller något så hade vi fått på oss skorna. När man är själv så går de väldigt snabbt att göra sig i ordning men om man är två tar de visst typ 5 gånger så lång tid, hehe :) Men jag klagar inte!!

Sen äntligen kom jag iväg så syrran hann till challa å lämna in massa ansökningar innan cheferna slutade jobba. Så var vi där ett tag men Liam är ju också sjuk så han var gnällig och trött så vi drog till stan. Åkte inom bolaget och handla inför helgen och sen inom ica för att handla de jag skulle ha handlat i sådär 4 dagar. Svårt att komma iväg ibland...

Har städat och plockat å tänkte börja skriva upp smsen i smsboken snart sen får vi väl se när C kommer hem från garaget :D

Inga kommentarer: