söndag 18 april 2010

Party Party :D

Jobbet gick jättebra och direkt efter jobb så åkte jag hem å gjorde mig iordning och började dricka. Sen kom Han hem och vi gick till grannarna Malin och Viktor och förfestade lite medans Henrik duschade. Sedan körde gänget in mig till syrrans fest och de drog vidare på sitt...
Hos syrran var de väl 17 stycken totalt. Hade väldigt kul och jag som inte alls kände mig såå full utan bara lagomt för en gångs skull har fattat att så var de nog inte alls nej.
Senare gick vi in hela gänget till Rajjens där vi även där hade skitkul. Sen bowlade vi tre syskon ihop med Thomas och Anders :) Gick bättre än förra gången man bowla på fyllan iaf :) Men de bästa är nog i nyktert tillstånd fast kul hade vi :)
Sen kom Han och gänget in på Rajjens och då blev de ju såklart väldigt bra. Sprang runt å yra som bare den. Sen skulle vi visst hem och vi åkte alldeles för många i bilen. Hade skitskojj eftersom Viktor som ska vara en såå bra spijon inte alls hade märkt att vi var ihop och inte ens misstänkt något, han som brukar ha kolll på allt vilket är lite skrämmande! Så nu var de ju kul när han upptäckte detta efter så lång tid. Vi har ju inte direkt smygit :D
Sen börja viktor på och skulle ha sin hand på mitt lår, vilket inte Han gilla haha. Så de var lite kul (dom är typ bästa kompisar). Sen hitta han ett hål i mina strumpbyxor och han börja riva sönder dom utav tusan och då ville ju Han också vara med så både Han och Viktor drog som faan. Kul hade vi haha :D Och Viktors flickvän skämdes nog lite över att han gjorde så och erbjöd mig nya strumpbyxor men vad fasiken dom var ju redan trasige så de spelar la ingen roll :D En helkuul kväll helt enkelt :-)











Inga kommentarer: