tisdag 20 april 2010

Promenad på stan

Idag har jag promenerat till stan. Träffa upp syrran och Liam där. Syrran var typ lite trött på Liam eller så å kände att hon ville handla å så helt själv och undra om jag hade lust å passa han. Men istället för att sitta instängd i hennes lägenhet så gick jag å Liam på stan. Han fick åka i hans trasiga barnvagn ytan luft i däcken. Så nu har man fått dubbel mortion för de är fasiken jobbigt med barnvagn uppför backar å så. Kanske borde köra barnvagn lite oftare :) Gratis träning!
Så när vi var vid banken så var de någon som hoppa på mig bakifrån-var absolut inte beredd på de och som vanligt så är min reaktion att skrika så högt jag kan :D Och de var såklart Kim Moberg som skulle jävlas och han trodde han spräckte trumhinnan sa han (på skojj då) så går de när man ska skrämme mig haha :)
Sen efter att jag lämnat av gullungen hos syrran så gick jag hemöver och var inom affären å handla lite mat och smör till Han, snäll som jag är så kan jag ju lika gärna köpa med de som jag vet är slut i hans kylskåp :)
Var på väg hem och då körde Kim förbi så jag hälsa, han vände bilen och stanna bredvid mig och sa till mig - hopp in i bilen för faan för man ska inte slöse på bena. jaahaa ja.. aja.. Såå gick de med promenaden hem. Var bara från godisaffären å hit då men jag kom ju fortare hem iaf :D Eller hem. Gick direkt till Han och ställde in hans smör i kylskåpet och han hade visst inte hunnit åka till garaget så vi hann med lite pussar innan han var tvungen att åke.
Är nog dumt att träffe han mellan jobb å garaget för han har väldigt svårt att komma ifrån mig då så jag får ju nästan tvinga iväg han haha :) Han som typ bor i garaget i vanlige fall nu verkar de inte vara lika kul där, förstår inte varför :-)

Inga kommentarer: