lördag 17 april 2010

Portugal om exakt 2 månader!!

Om exakt två månader så är mer än halva gänget på väg till flygplatsen för att dra vidare till Portugal (3 stycken åker dagen innan från en annan flygplats). Shiit vad jag längtar!! Har väntat länge på detta!! Ska bli såå jäkla gött å få semester och få umgås med massa kompisar, se massa nytt, ta massa fina kort, handla massa fint och såklart njuta av sol och bad :D Hoppas tiden går fort...

Har redan börjat skriva listor på vad som ska göras innan resan som att leta upp Eu kortet för de måste man väl ha med? Och så måste jag ju färga och klippa håret innan. De gör jag ju alltid före mina resor. Konstigt nog.

Och en lista med vad som måste köpas innan jag drar:
* Större minneskort till den lilla kameran ifall jag vill filma
* Bikini, den jag köpte innan Tunisien är ju alldeles för slapp nu efter att ha gått ner 11kg
* Solkräm + After sun
* Liten flaska att hälla i schampo i för att spara vikt
* Mascara
* Vitt nagellack + lack så jag kan ha fransk manikyr på mina egna naglar som faktiskt börjar bli riktigt långa :)
* Hårförlängning kanske?
* Navelpiercing. Den jag har nu börjar tappa färgen då jag haft den i så många år. Och givetvis så hittar jag inte några av mina andra piercingssmycken.


Är många måsten att göra och köpa före en resa som man kanske inte alltid tänker på...


Lite bilder från hur det ser ut dit vi ska
Och så här ska vi bo
i en lägenhet med jättefiin uteplats med inbyggd grill.

Inga kommentarer: