fredag 23 april 2010

Fredags-Fredag :)

Syrran är ju snäll, eller? :D Nu är han inte längre så hemlig för någon hade ju kul åt att skriva ett inlägg med stora bokstäver över vad Han heter. Så ja han har ett namn och han ville inte att jag skulle berätta så mycket i början pga hans ex som han var ihop med i 5,5 år. Men nu är de strunt samma kommer de fram så kommer de fram...

Idag har jag pysslat och plockat. Var hos syrran några timmar också och busade med Liam och medans syrran tyyyp sov så lånade jag datorn för att roa mig själv. Har sökt efter bikini i så där 3 timmar och hur faaan ska man hitta en i min storlek i en okey prisgrupp? Vill inte betala så där 500-1300 för en bikini bara för att den som gör storlekarna har valt att min storlek inte ska vara en normal en?! Varför kan inte typ HM, Kappahl å Lindex ha F kupor? Hade varit mycket lättvindigare och mycket billigare. Nu har jag tom börjat leta i amerikanska och engelska butiker men då blir de väl en gissningslek om storleken passar.. Åh vad svårt!!! Om någon har tips på vart man hittar billiga bikinis så får ni gärna komma med tips :)

Sen efter besöket så åkte jag å handla åt älskling som behövde margarin och grillkrydda och så hitta jag köttbullar på halva priset så jag köpte med de å åt han för de behövde han säkert haha :) snäll jag är :) Å Sen åkte jag hem till han och hann typ bara gå på toa innan han kom hem från jobb-perfekt tajming. Nu ska vi snart börja med våran första lediga Fredags-Fredag som han länge sett fram emot. Vet inte riktigt vad som menas med de mer än att han ska göra mat åt mig och sen blir de nog tv och mys :-)

Inga kommentarer: