måndag 19 april 2010

Söndag+Måndag

Vaknade väldigt tidigt. Varför gör man alltid de när man druckit? Som tur är så mår man iaf inte dåligt! :)
Han hade slarvat bort sin telefon upptäckte vi sådär på söndagsmorgonen. De första gångerna
vi ringde så gick de fram vanliga signaler men efter typ tredje gången så var de röstbrevlåda med en gång så vi var säkra på att telefonen blivit stulen? Men så kom vi på att Henrik kanske hade den så jag ringde han en miljon gånger men han sover nog tyngre än en björn i ide haha. Tillslut fick vi tag på han och han kunde meddela att han fått med sig Hans telefon samt fjärrkontroll till sterion haha.. Blev ganska orolig att han skulle ha läst alla mina sms för de är sånt som inte ska läsas av andra!! Han har iaf inte sagt något så man får väl hoppas att han inte har nyfikna kompisar :D

Igår kom Milla och hälsa på några timmar så man hann å gå igenom allt som hänt sen förra helgen haha :D Vi pratade även en hel del om vulkanutbrott och flygplatserna som stängt. Är ju verkligen kaos!! Jag trodde att detta bara skulle vara över helgen typ men Linda berätta i helgen att de kan hålla i sig i flera veckor, månader år och att hon aknske inte kommer iväg till Cypern om en månad och vi andra kanske inte ens kan komma till Portugal om två månader? :( Jag tror ju dock att de är fixat innan dess men med Milla är de nog lite värre för. Om två veckor är de ju meningen att hon ska vara i Turkiet och hon börjar väl förbereda sig att hon kanske inte alls kommer dit :( Men de verkar ju som att de öppnat en del flygplatser så vi får verkligen hålla tummarna! Bara hoppas att inte denna andra vulkanen vaknar för då kan de tydligen bli riktigt farligt?! Inte så insatt i detta men jag ska flyga massor i sommar har jag bestämt mig för så de ska bli bra, de måste de :D

Sen åkte hon hem och bara en halvtimma senare så kom Erica så jag bjöd henne på bullar och även vi pratade ju massa om vulkanutbrotten, killar och massa om New York och hennes skola som hon ska börja på. Sen hade klockan redan blivit sju och jag hade massa kvar att göra ihop med Han så jag kände att vi nog var tvungna att avsluta. Lite tråkigt för de brukar alltid vara hon som är så himla upptagen och måste gå efter ett tag men nu var de alltså jag som var upptagen :( Aja så kan de väl bli.

Sen gick jag hem till Han som blev sååå glad av att se mig och hade verkligen saknat mig och haft skittråkigt eftersosm hans mobil var borta dessutom så han hade inte så mycket att göra än att vänta på mig :( Stackarn! Sen åkte vi iväg med en gång å handlade och hämtade upp Henrik och Emmeli så Han äntligen fick sin telefon och sen körde vi hem dom och drog iväg till garaget för att byta bil. Sen åkte vi hem och han gjorde Tacos till mig :) Förra gången han gjorde mat när jag kom hem från jobb så hade han tänt typ 100 levande ljus och han är verkligen jätteromantisk och den snällaste person jag träffat!! Såg på Ballar av stål också eftersom han aldrig sett de, är ju lite kul faktiskt :)

Och idag har jag haft syrran och lilleman på besök direkt efter skola och dagis och sen åkte vi till stan och åt mat, tankade, hämtade ut ett paket åt Han, hämtade brorsan och sen drog vi vidare till mamma. Är ju inte så ofta man är där längre. Tiden räcker inte till :( Så de var trevligt att vara där i några timmar.
Sen åkte vi hem vid sju och jag som trott att Han skulle grejja i garaget hela kvällen blev lite chockad när han kom hem strax efter mig. Då ville han att vi skulle åka till en av hans arbetskamrater Kent för han var tydligen väldigt nyfiken på mig så som Han pratat om mig haha :) Så då åkte vi dit direkt och nu har vi precis kommit hem och shit vad sleten man blir av ingenting egentligen. Men de känns så bra :-)

Inga kommentarer: