tisdag 13 april 2010

Herre guuud!!!

Ligger efter lite med bloggandet. Tänk att de nästan gått en vecka, herre guud!! Men jag har varit väldigt upptagen och har tyvärr inte haft tid att blogga. Och nu ska jag försöke minnas vad jag har gjort också...

I torsdags åkte jag till våran mäklare för att fixa de jag inte fatta något av på denna deklarationen. De var fasiken krångligt de! Tur att man kan få hjälp när man behöver de. Var väldigt konstigt att vara hos mäklaren nu eftersom jag inte varit där på 5 månader. Men hon var lika trevlig som vanligt =) Och nu är deklarationen gjord och jag får rekordmycket tillbaks så jag är nööjd!!

Fredan jobbade jag och träffade på Milla och Micke på centret. Blev en hel del bilprat om Mickes bil och om bilarna på elmia, om killar osv :)
På kvällen fick jag åka amerikanare :) Jag ska aldrig mer säga att min bil är stor iaf :)

Lördan jobbade jag till 5 och sen hann jag hem och snabbt duscha å slänga i mig lite mat så kom Milla strax efter 6. Så vi babblade massa. Hann ju tyvärr inte träffa henne sist hon var i Sverige eftersom jag var sjuk och sen hade vi båda massa annat för oss. Men nu tog vi igen det och sen såg vi på en film också :) Sen åkte väl hon vid 12 slaget. Men hon kommer nästa helg igen =)

Söndan jobba jag till stängning och efter de åkte jag å laste in dom nya däck å fälgarna så åkte jag till Christians garage så satte han på dom åt mig =) Så snällt så :)
Sen kom jag på att dessa spacers eller vad de heter låg kvar i handsfacket. Då var han mindre glad att jag inte sagt de innan för de skulle vara på insidan av fälgarna innan de blev monterade. Men han trodde de skulle gå bra ändå.
Men igår när jag åkte på jobb så märkte jag att när man låg i typ 100 så vibrera ratten som faan och när man körde om bilar så kändes de som om man körde ett flygplan för jag tror fan bilen var mer i luften än på marken. Aldrig har jag varit så rädd av att köra fort men nu var det skitläskigt!! Så Christian sa att jag kunde åka direkt till garaget efter jobbet så skulle han montera dessa ringarna och om inte de hjälpte så kunde han ta med däcken till hans jobb å balansera dom eftersom de tydligen inte var gjort fast att de skulle ingå i priset. Så då var de meningen att jag skulle vara utan bil i natt men som tur var så blev de mycket bättre bara ringarna kom på :D Så nu är jag så nöjd så :-)

Visst blev de bra? =)

Inga kommentarer: