onsdag 14 april 2010

New York!!

Har länge vetat om att en av bästa kompisera har sökt skola i Usa och igår fick hon svar att hon kom in! Såklart så är jag jätteglad för hennes skull- är ju verkligen en stoor chans så varför skulle man inte ta den? Men de betyder att hon åker ifrån mig :( Vem ska jag då babbla om allt med och vem ska man då promenera med eller åka till bara för att. Men jag är ändå jätteglad för din skull Erica!! =) Tur att de bara är 4 månader du blir borta :) Och jag funderar faktiskt på om jag kanske skulle ta en tur dit och isf blir de över Halloween. Har alltid sagt att om jag ska till Usa så blir de över Halloween för de vore sjukt kul att se och jag tror bara att jag kommer åka dit max en gång. Har redan kollat lite snabbt på flygpriser och de kostar 4058kr (27/10-1/11). De hade vore nått de :-) Fast då måste vi ju ha våran årliga Halloweenfest helgen innan för aldrig att jag hoppar över våran bästa dag på hela året :)

Och så måste jag ju hälsa på Lasse i Lund någon gång också. Oj vad mycket jag har inbokat i sommar. Får nog snart skriva ett schema så jag inte glömmer något :D

3 kommentarer:

tess sa...

De är grymt där på helloween :) Vi var ju där med pappa när jag va 16 :) Och då kom vi lagom till det :) Värsta långa parader och grejjer :) skit skojj äre :D

Daniel sa...

Halloween brukar vara jattekul har!

Milli sa...

Visste inte att du var där under Halloween tess... Du kanske har bilder som du kan visa upp nästa gång vi ses?
Nu blir jag ju ännu mer sugen på att åke dit juh!! Älskar ju Halloween så de vore ju verkligen en dröm att få uppleva Halloween i Usa :D