tisdag 13 april 2010

Idag..

Och nu när jag ändå är igång med att blogga ikapp så får jag väl berätta om denna dagen också. Inte för att de är något intressant men då är jag iaf ikapp för idag :)
Vakna tidigt av att syrran skicka sms och då var de lika bra att gå upp och påbörja middagen. Sen gick jag hem och städade och plockade ner påskpyntet som jag inte haft tid med innan.
Sen var jag i stan och tränade och solade. Och nu håller jag på och tvättar och där ligger jag också efter en massa :(
Snart kommer syrran hit en sväng =) Har ju knappt haft tid med henne heller :( Men vi hinner inte ses så länge för kvart över 4 är jag upptagen igen...
Ska bli bjuden på mat idag med och sen ska vi iväg och kolla på ett bord ihop med hans mormor =)
Ihop med detta underbart fina vädret så känns allt kanonbra!! Är såå glad =)

I morgon ska jag vara barnvakt åt gullungen. Och den 22e ska jag hämta han på dagis. Måste komma ihåg detta :) Snart fyller syrran år också. Herre guud vad fort tiden går.

Inga kommentarer: