onsdag 31 mars 2010

Snabbt inlägg...

Passar på med en kort uppdatering nu medans jag kan..
Hade verkligen sett fram emot min sovmorgon idag, blev ju först väckt klockan 6 men de gör mig inget för jag har lärt mig att somna om :) Men jag trodde ju att jag skulle få sova läänge. Men istället blev jag väckt halv nio av syrran som ville jag skulle köra hem henne och Liam eftersom han var på dagis å de hade ringt för han hade fått spysjukan :(
Åh som en snäll moster så måste man ju ställa upp, men där rök min sovmorgon! Så nu ser jag mycket mer fram emot min sovmorgon på söndag, många dagar kvar men de får gå... I morgon måste jag upp sju och på fredag klockan 5.30. Shit vad seg jag kommer vara, och speciellt efter den långturen på fredag!!
Var hos syrran en sväng efter jag körde hem dom. Hon bjöd på varma smörgåsar till frukost :D Å så fick jag ett halvt glas med oboy. Åh så har vi varit och kollat på ett skithäftigt ställe som är perfekt för Halloweenfesten!! Jepp de ska börja planeras i tid :-)

Nu kommer strax Lasse :D Skriver kanske ett inlägg till ikväll innan jag ska iväg igen..

Inga kommentarer: