lördag 1 maj 2010

Valborg

Igår direkt efter jobb så bytte jagkläder och sen satt mina grannar och Henrik utanför och de hade precis startat grillen så de var bara att slå sig ner :)
Första grillningen för min del i år :D Var dock lite kyligt ute så vi åt mat allihopa inne hos Viktor och Malin. De hade förlovat sig så vi firade detta med skumpa och korken sköt iväg i knallfart rakt upp i taket, trodde nästan att Christian skulle få ett titthål i golvet och sen hamna den i Henriks hand :D Och vi hade inte ens skakat denna för att vi var inomhus men de var väldigt tryck i denna ändå. Kom dit ett annat gäng så vi satt och festa och hade trevligt. Sen mitt upp i allt så kom vi på att vi skulle ju behöva köra till bilträffen idag så vi kunde inte dricka så mycket. Men så kom jag på att jag kunde fråga mamma om inte hon ville köra amerikanare (så att vi kunde dricka mer) och de ville hon såklart (hade de på känn) men hennes bilar är ju som dom är å startar inte alltid så älsklingen kom på iden att vi skulle köra iväg en bil till henne så hon verkligen tog sig till stan. Men alla utan chauffören hade ju druckit och vi var ju tvugna att köra e två bilar dit. Så Henrik fyllekörde från garaget till mamma. Herre gud alltså.. Men kul hade vi. Hamna på en fest senare under kvällen i Edane med typ över 30 pers eller nått. Ingen aning om vem alla var men de var kul. Kom i säng klockan 06.00 och då hade älsklingen varit vaken i 24 timmar och jag i 23 så de var gött med lite sömn innan de var dags å gå upp igen :)




Inga kommentarer: