fredag 19 februari 2010

En fredag ungefär som förra fredagen...

Idag ska jag först iväg och träffa syrran och mikaela för att köpa en present till Dennis. Ska nämligen på 18 års kalas hos honom i morgon. Sen har jag tänkt fortsätta shoppingen. Måste köpa ny mascara bland annat, och cider tills i morgon, skulle vilja ha nya kläder också men tror nog jag får spara de pengarna. Har ju en del kläder i garderoben jag bara använt max tre gånger så..
Sen ska jag träna, måste verkligen bränna lite fett känner jag!! Har ätit pizza, 400gram choklad, marängswich och ostbollar denna veckan. Känns som jag gått upp flera kilo och dom måste bort innan i morgon. Har dock inte ställt mig på vågen så det kanske bara är inbillning?! Efter det tänkte jag sola också, börjar bli lite blek nu igen :( Gick förbi ett ställe som tar 40kr så jag tänkte testa det, var iaf det billigaste jag sett. Annars är det ju tyvär ganska dyrt...
Sen blir det hem och städa och lyssna på musik. Så tills dess så ser denna dagen ungefär ut som förra fredagen. Undra om fredag är min tränings och städdag? haha.. Sen ikväll vet jag inte om jag ska hälsa på syrran, mamma skulle visst dit och färga håret på henne.. Annars åker jag kanske till en kompis :D Ja det märks.. Längtar iaf tills i morgon :-)

Inga kommentarer: