torsdag 25 februari 2010

Torsdag....

Idag blev jag väckt klockan sex av att syrran ringde. Liam var sjuk igen så hon undra om jag kunde vara barnvakt eftersom hon måste till skolan. Men jag var sååå himlans trött!! Knappt sovit något i natt igen och bad henne ringa mamma och kolla med henne först annars får jag väl tat tänkte ja. Så ringde hon upp efter några minuter igen och berätta att mamma skulle passa honom men att hon skulle komma inom vid åtta för att hämta bilbarnstolen. Och jag hann precis att somna om innan det knackade på dörren, så jäkla typiskt!! Sen efter många om och men så när jag precis lyckas somna om igen så vaknar jag av sms från brorsan, när jag äntligen lyckas somna om igen så skicka Ingrid sms och vid tolv blev jag väckt av syrran som skicka sms så då tyckte jag att det inte var någon ide att ens försöka sova..
Precis när jag gått upp så ringde jag pappa, sen ringde jag Tommy och fråga om han kan ta på sig rollen som min pappa och ringa ett samtal åt mig :)
Sen efter de så ringde jag Catarina och vi babbla å stre nån timme, och samtidigt skriver man på msn och rätt som de är så stormar syrran, Liam, mamma och Tommy in. Så jag avslutar samtalet och hastigt och lustigt så skulle jag visst bli med syrran hem. Så då var det bara att sätta in bilbarnstol i min bil igen och dra iväg. Kom på att jag inte hunnit äta så syrran bjöd på varma mackor och oboy :D Sen säger hon att vi ska iväg på en konsert, och jag hade ju bara "söndagskläder" på mig eftersom jag missuppfattat henne och trodde jag skulle passa Liam under tiden hon var där. Så vi såg på Bröllopsfotografen (alla verkar se den filmen denna veckan, iaf vi från värmland) men den var inte direkt bra, skulle inte se den igen iaf. Sen åkte jag hem snabbt och duscha och gjorde mig klar för en tur till Ingesunds folkhögskola. Plockade såklart upp Syrran, Liam och Mikaela på vägen.

Vi var väl 55 personer där. De som uppträdde går på den skolan och var väldigt duktiga. Syrran åker ju dit enbart för "snyggingen" och pratar om han hela tiden så jag var ju tvungen att bli med för att se om hon hade rätt haha.. Var kuul!! Och Liam charmade många han, han var superintresserad av de på scenen och klappade händerna hela tiden när ingen annan gjorde det. Sööt!! Så var han väldigt intresserad av tjejen bredvid mig som satt och stickade.
Sen åkte vi hem och jag prata i telefon ytterligare 1,5 timme. Gissa om mitt batteri behöver laddas :-)

3 kommentarer:

randa sa...

hejjsan!
Jag älskar din blogg design, skulle mer än gärna vilja få hjälp med att göra en sådan bakgrund, skulle uppskatta det så oerhört mycket om jag skulle kunna få hjälp med det. Ha en mycket trevlig helg :)
kram!

Milli sa...

Din länk fungerar inte så jag svarar här. Gå in på Scrappinblogs.blogspot så finns de massa layouter att välja på. Det var där jag hitta min design :)

Jezzica sa...

Han e ju så jävla snygg :)