tisdag 23 februari 2010

Nu börjar de igen :(

Inatt har jag verkligen inte sovit bra alls!! Gick å la mig vid halv ett fast jag var egentligen inte trött, bara kände att jag måste lägga mig. Efter ett tag skicka en kompis massa sms till typ två och efter de tänkte jag fortsätta att se om jag somnar men nej då!! Bara ligger och vrir och vänder, tänker på allt plus att jag sen i lördags natt haft väldigt ont i magen igen!! Och jag som dessutom vant mig vid detta fläktsystemet som väsnas så innibomben mycket la märkte till detta ljud i natt igen.. Jobbigt när man vill sova men lixom inte klarar.. Sen vid tre så var jag hungrig så jag gick upp och åt en morot och kollade datan i samma sväng :) Sen vet jag att jag kolla på klockan vid sex och först efter det somna jag väl... Hoppas verkligen jag somnar i tid ikväll för i morgon är det dags för jobb igen.

Kom även på nyss att jag var inomhus hela dagen igår! Var inte ens utanför dörren, inte ens för att hämta posten!! Idag är det superfint väder och solen lyser. Känner för att ta en promenad eller något, iaf hämta posten :) Måste ut och få mig luft!!

Och så måste jag till stan för att hämta mitt smink som varit kvar där sen i lördags. Helt otroligt att jag klarat mig utan det så länge men det är väl för att jag hållt mig inomhus, ja förutom i söndagskväll då men då använde jag iaf min reservmascara som alltid får följa med i handväskan :)

Inga kommentarer: