fredag 26 februari 2010

Hinner ju knappt med de jag ska...

Usch... Känner att jag haft fullt upp nu både igår och idag!! Fast man är ledig så blir det visst ingen slapping inte!! Igår höll man ju på i ett tills klockan var över midnatt och de var dags för sängen. Idag har också varit en sån dag :( Syrran ville jag skulle komma bort till henne och mysa ikväll men sen jag kom hem vid sex(?) så har jag haft fullt upp med att komma ikapp med bloggandet, skriva med kompisar och ja egentligen inget viktigt alls men tiden bara sprang iväg och nu är klockan redan tio. Så de får nog bli att slappa själv framför tv,n så man hinner slappna av och förhoppningsvis sova en hel natt. Visste ni föresten att det är jäääkligt varmt å sova på flanelllakan. Borde egentligen byta men nej de får vi ta en annan dag...

I morgon efter jobb kommer förhoppningsvis min Milla :D Hon är ju inte i Sverige så ofta längre å de senaste gångerna så har hon tråkigt nog lyckas tajma in mina jobbhelger plus att hon alltid varit fullbokad med massa kalas och sånt. Men i morgon ska vi förhoppningsvis hinna ses :-)
Önskar alla mina kompisar bodde nära mig men alla är utspridda lite överallt :( Men de blir ju dessto roligare när man ses istället :D

Inga kommentarer: