lördag 20 februari 2010

Hoppas på tur idag!!

Idag blir det fullt upp!! Först är planen att städa upp lite eftersom jag inte hann det igår. Sen ska jag raka benen, noppa ögonbryn, duscha och göra mig klar för en färd ut i snöovädret. Ska på 18 års kalas hos Dennis kl 3 i Edane. Sen blir det att åka hem och samla ihop sig de kläder och smink som man ska ha för kvällen =)

Så vid sex ska jag och syrran till Erica :-) Hon ska göra i ordning oss, hon är så grymt duktig på att sminka och det är alltid gött att sitta och bli ompysslad :)
Sen börjar festen hos Linda vid åtta så då blir det direkt dit. Ska bli superkuul, ser verkligen fram emot detta!! Har ju faktiskt varit nykter några helger nu.. Sen har vi bokat banor på Rajjens klockan elva. Då blir det bowling och dans för fulla muggar :D Har aldrig spelat bowling med alkohol i kroppen men för säkerhets skull så skulle vi nog behöva allt vad det finns av skyddsutrustning!! Och för säkerhets skull så skulle nog alla andra också ha det, man vet ju aldrig vart kloten hamnar :)
Nej men vi ska nog allt ha skitkul!! Bara hoppas att inga olyckor händer även denna helg.. Av tre helger så har ju jag och Linda haft oturen med oss två gånger!! :( Men nej nu ska här tänkas positivt!! :-)


Inga kommentarer: