måndag 22 februari 2010

Tv tittande....

Jag ser inte speciellt mycket på tv, kanske för att det inte går speciellt mycket bra program nu? Eller så är jag en periodare? Film händer att jag ser på då och då men oftast är det hos andra. Eller så sätter jag på tv´n när jag har besök men när jag är ensam så är det väldigt sällan jag har på tv´n överhuvudtaget. Under jul och nyår så hade jag inte på tv´n alls på 9 dagar, många var förvånade över det men det finns trots allt andra saker att göra också.
Men måndagar har blivit lite av en tv dag, kanske ända dagen jag har tv kväll för mig själv. Då är det Halv åtta hos mig som jag brukar försöka se om jag är ledig och efter det är det familjen annorlunda och efter det spårlöst. Sen finns de ju såklart en del andra program som är intressanta eller roliga men som jag inte direkt följer.
Men nuuuu i mars då jäklar blir jag nog en tv människa igen.. Sett massa reklamer på program som jag bara måste se, eller alla är ju inte måsten men som jag vill se om jag har tid...

Säsongspremiärer som börjar: Alla visas på kanal 5
1 mars, Csi
2 mars, Desperat Housewife, Greys Anatomy, Date in the Dark, Cougar Town
4 mars, Criminal Minds
7 mars, Gossip Girls
14 mars, Ballar av stål, Wipeout
15 mars, Håkans Bar

Inga kommentarer: