måndag 22 februari 2010

Festeftersnack och våfflor

Dagen igår var seeg, var trött och sleten men ändå pigg. Var väldigt stel utan att ens veta varför. Att bowla tar kanske mer än vad man tror? haha.. Igår eftermiddag bestämdes det väldigt hastigt att vi skulle äta våfflor hos syrran. Jag hade ju min bil i stan över natten så därför fick jag ta en halvtimmes promenad i härliga (eller inte) 22 minusgrader =( Ringde Linda på vägen och fråga om hon skulle med och de ville hon så jag hämtade upp henne efter vägen. Säger man hämta upp även om man går? Aja skit samma :)
Väl hos syrran var vi nog alla väldigt sega och trötta och skratta åt precis allt, som vanligt kanske? Haha :D Blev mycket eftersnack om festen och bowlingen. Alla mindes ju inte allt så det blev en del roliga historier!! Kim ringde mig idag och prata i en timma och han berätta bland annat att syrran ringt han i lördags och berätta att hon inte alls var full eftersom hon höll på att snickra på ett träd, då kunde hon ju inte vara full. Sen hade hon klagat på att trädet inte gick att ta in på The Corner eftersom de var för stort.. Berätta detta för syrran och hon hade ju ingen aning om detta men förstod nu varför Kim skicka sms till henne i morses där det stod gomorgon fylletratt hur gick det med trädet :D

Fråg mig inte vad de skratta åt :D Tror de börja med att syrran blev rädd för min kamera :)

Vi kollade också på två filmer- Save the last dance 1+2. Liam vaknade mitt i och ville inte ge sig med att skrika så syrran hämta upp han och genast blev han glad och började dansa till filmen och leka med sina leksaker.. Och han såg ju såklart att det fanns två våfflor kvar på tallriken på bordet så ställer han sig och pekar på dom och säger- tittaaaa, tittaaa. Så självklart får han ju en bit den söötingen :D




Hade faktiskt med mig systemkameran denna gången. Eftersom jag skrev igår att jag är dålig på att ha med den så tog jag med den nu ändå. Och med en gång ser man att bilderna är mycket bättre än med kompaktkameran som faktiskt är den man använder mest bara för att den alltid är med i handväskan.. Liam gick och hämtade mina skor och roade sig med dom, såg ut som en söt liten clown :-)



Tack än en gång tjejer för en trevlig kväll :)

1 kommentar:

Jezzica sa...

De blev en del fina bilder :)