fredag 12 februari 2010

Fredag igen!! :)

Idag är de fredag igen, shit vad veckan gått fort!!! Idag är jag ledig men vet ändå inte hur jag ska hinna allt.. Först och främst ska jag hinna städa upp lite här. Sen när mamma slutar jobba (11.30) så ska hon till syrran så jag tänkte passa på att åka dit så att jag får träffa henne, har inte träffat henne sen vi körde flyttlasset för två veckor sen (?). Har lite dåligt samvete för det faktiskt men jag får väl ta med mig bilen upp till skogen nån gång...
Sen måste jag träna också!! Känner att jag verkligen måste det!!
Sen har jag tvättid från klockan två... Så har jag egentligen bestämt att jag ska pyssla med Linda L i morgon men har inte hört någon så antar att hon glömt det? Får väl ringa henne i morgon om jag känner att jag har tid för jag kom på att jag måste ju handla inför spel och myskvällen i morgon med Jezzica och Linda :-) Det är ju nämligen min lördag. Första lördagen var vi ju hos Linda N, sen förra helgen var vi hos syrran så denna gången är det hos mig :) Och vad tror ni händer nästa helg? Jo då är det allas tur :D Vi ska då allihopa plus massa andra dricka lite och spela bowling. Kommer bli supernajjs detta.. Känns som man inte kommer vara ensam en ända lördag nu när de bor i stan :)

Inga kommentarer: