söndag 28 februari 2010

Tiden flyyyr iväg!!

Usch vad fort tiden går. Kom hem vid sex från jobb och efter det har jag lagat mat och på tal om det faan vilket diskberg det blir bara efter kladdkakan igår och från middagen idag inte konstigt man inte lagar mat varje dag! =) Sen har jag hunnit med att läst lite bloggar, sett lite på tv och betalat räkningar. Det är vad jag hunnit och jag känner mig helt slut. Skulle ha varit bra med längre dagar känner jag nu! Undrar hur de som jobbar heltid verkligen orkar och hinner med allt.. Och denna veckan blir det dessutom fullt upp, tror dessverre inte det finns någon tid för slapping :(

Så här ser min vecka ut:
Måndag: Jobb från morgon till kväll
Tisdag: Karlstad hela dagen. Kanske hinner hälsa på mamma en sväng?
Onsdag: Jobb, slutar faktiskt 4 för en gångs skull och efter det består dagen av tvätt, tvätt och tvätt.
Torsdag: Jobb från morgon till kväll. Packa resväskan.
Fredag: Jobb till 4 och sen biltur i några timmar till SBN :D
Lördag: Mysa med släkten! Eventuellt besöka äventyrbad? :)
Söndag: Mer släktträff och sen en hemresa. Och vid detta laget är jag säkert helt slut men jag tar en dag i taget...!

Nuuuuu är klockan redan över elva. I morse när jag vakna så tänkte jag att ikväll ska jag bara slappa och lägga mig tidigt för sömn behöver jag! Ja de gick ju som de gick.. Men nuuuu ska jag faktiskt lägga mig. Måste ju upp 8 så jag behöver alla timmar jag kan.... (ja om man önskar sig sömn så kanske det fungerar?) :-)

Inga kommentarer: