söndag 21 februari 2010

En toppenkväll =)

Hade en superrolig kväll igår!! :D Festen var superrolig, crazy och galen!! Såå kul så kul =)

Hämtade upp Erica eftersom hon skulle sminka mig och syrran. Men brorsan behövde visst också lite hjälp med sitt hår, så hon hade fullt upp =) Tack Erica!!

Självklart måste det ju fotograferas när man blivit så fint iordninggjord.... Synd bara att man inte är bättre på att använda systemdigitalkameran då den tar mycket mycket bättre bilder!! Men jag vill ju inte ha med den ut på fester! Och det är sällan jag har med den överhuvudtaget, är bara när jag vet att jag ska fotografera något speciellt..

Sen gick vi till festen hos Linda. Tog tyvärr inte så mycket bilder och på dessa kort syns ju inte vad mycket galna saker vi egentligen gjorde. Syrran fick dock en del bilder på endel :D Törs knappt säga vad vi syssla med men kul hade vi iaf :-)

Brorsan var Lindas hjälteman och hjälpte henne att limma fast hennes lösnaglar :)

Här är alla som var på festen (förutom jag som står bakom kameran då). Markus, Anna, Chrille, Dennis, Jezzica, Linda, Samo och Jörgen.


Sen blev alla med till Rajjens för att bowla. Och dit kom även Tony R, Magnus och en kille till som var med. Riktigt kul, gick la sådär, har ingen aning ens om vem som vann. Rätt som det var så hade ju en timma gått :( Gick riktigt fort..

Linda och Anna körde någon egen bowlingstil, eller något? :)

Sen gick vi till The Corner och dansade lite. Var dock inte så mycket folk så vi gick vidare till Mulan sen. Där var det dock nästan knökfullt..


Var riktigt roligt!! Får göra om detta snart igen :) Var väl hemma vid fyra och somna väldigt gött i min egen säng :D Tappade dock ett diamantörhänge samt halsbandet, riktigt tråkigt men jag överlever väl...

Inga kommentarer: