tisdag 16 februari 2010

Svårt att välja nya fälgar....!!

De som känner mig vet hur viktigt det är att ha fina fälgar på bilen. De betyder inte att jag måste ha dom snyggaste och dyraste fälgarna i världen och de behöver heller inte vara de största, chrome och bling bling men det ska iaf se snyggt ut.
De som följer bloggen minns kanske att jag skrev för ett tag sen att jag inte vill sätta på orginalfälgarna på min bil när det är dags för sommardäcken och att jag skulle leta runt lite. Hmm.. Den dagen kom de något annat i vägen och jag hann lixom inte med det.
Men idag däremot har jag suttit nästan hela dagen bara för att hitta snygga fälgar till ett bra pris. Det är väldigt svårt att bestämma sig men efter timtals googlande så tror jag att de står mellan dessa tre som är bland de billigaste i den finare klassen.. De vill säga mellan 6-8000 för 4 fälgar + däck + montering och balansering. Storleken blir 18 eller 19. Ni får gärna säga vilka ni skulle valt :-)
Sen kom jag på att det snart är påsk och dags för ELMIA :D Är sveriges största biluställning och den kan man ju bara inte gå miste om. Kollade in hemsidan för att se vilket datum och så det var och när jag klickar på besökare så har dom lagt upp en bild där. Kollar på kortet och ser den rosa bilen som jag minns väldigt väl eftersom det var så fin färg. Och vilka får jag syn på då om inte jag och Tony!! Det står att dom har 80000 besökare så hur stor är chansen att man blir med på deras ända kort där.. Lite kul :D Vi var där med Milla, Micke och Linda S förra året men de syns inte till på kortet? Vi var ju med dom hela dagen.. hmm...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på ett eller två :)

jannike sa...

sa jannike ser de ut som om jag glömde att tillägga :D

Milli sa...

Jasså var det du som kommentera hehe :D Trodde jag fått en hemlig beundrare juh :D haha!!