måndag 8 februari 2010

Istapp-promenad

Igår var det suuperhärligt väder!! Solen lyste så fint och jag var sååå sugen på en promenad.. å så blev det :) Med Linda, Jezzica och Liam.. Var så härligt.. Och temat blev istappar hehe.. Typ varenda hus hade massa istappar. Och jag tog så klart kort på de största :D Fast jag hade bara kompaktkameran med mig men den funkar den också..







Efter promenaden gick vi hem till syrran och tillbringade lite tid. På kvällen åkte jag och syrran på bio :) Första gången vi var på bio bara vi två annars brukar det alltid vara killar med.. Vi såg Its Complicated. Var jättebra faktiskt, mycket skratt.. Och det underliga var att vi var typ dom yngsta där.. alla var över 40 år, syrran skämta om att dom nog var i samma sits haha.. Och hon bredvid mig var väl typ 50 och satt och skicka sms med sofia några gånger under tiden.. Man blev lite förvånad för det är ju inte så många vid den åldern som skickar sms? Och inte i en biosalong väl? haha.. kul kul.. efter bion åkte vi till syrran igen och såg en film. Sen åkte jag hem och såg ytterligare en film och kom i säng halv två :)

Nuuu måste jag slänga på mig kläder och typ springa och hämta Liam på dagis.. Känns underligt att jag ska hämta han alldelse själv idag, första gången. Har ju varit med syrran några gånger men det var några månader sen och vi har då alltid hämtat han på utsidan. Idag tror jag nog att jag måste gå in hehe.. Har ju vetat detta i några dagar men att blogga tog lite längre tid än jag räknat med.. Sen kommer väl syrran om några timmar och hämtar sin lilleman.. Eller om vi tar barnvagnen och går till stan.. Det märks :D

Inga kommentarer: