fredag 12 februari 2010

Fullspeckad dag från morgon till kväll

Så här har min dag sett ut idag:
*Linda L ringde och väckte mig och berätta att hon inte kunde komma eftersom hon var tvungen att åka och jobba, men hon hade inte glömt mig :) Bokade en ny tid på onsdag.
*Sen gick jag upp, kolla mailen snabbt..
*Duschade, gjorde mig i ordning..
*Åkte till syrran, träffa mamma och brorsan för första gången på två veckor..
*Åkte och handlade, syrran och Liam följde med. Körde hem dom.
*Sen slängde jag ihop all smutstvätt och gick till tvättstugan och starta en maskin med svart
*Sen åkte jag till OK och tvättade bilen, nu kan man ju se metallicfärgen igen :D
*Sen åkte jag hem och la i tvätten i torktummlaren, satte på en ny maskin med vitt
*Under tiden så städa jag upp i vardagsrum, hall och sovrum
*Sen gick jag till tvättstugan och starta om torktummlaren igen, den går bara i typ en halvtimma så det blir mycket springning frma och tillbaks...
*Sen diskade jag och fortsatte städa, tvätta rent hela badrummet
*Sen var det dags att lägga den torra tvätten i korgen och in med den vita tvätten i torktummlaren.
*Sen bytte jag sängkläder i sovrummet och dammsög och skura hela lägenheten.
*Sen gick jag till tvättstugan igen för att starta om tummlaren samt tvätta sängkläderna.
*Under den tiden så åkte jag iväg och tränade 45 minuter, var bara pöjker som tränade denna fredagskväll..
*sen åkte jag och handla igen för andra gången idag, glömde ju ost och bechamelsås.
*sen gick jag till tvättstugan igen och la den torra vita tvätten i korgen och in med sängkläderna i torktummlaren.
*Sen var det in och börja med maten. Blev Lasagne idag :D Och under tiden den stod i ugnen så gick jag och starta om tummlaren.
*Sen åt jag, kollade lite på lets dance under tiden.

Det är vad jag gjort tills nu! Och klockan är 21.09

Och jag har fortfarande saker kvar att göra idag som tex:
*Hämta sängkläderna som nog är torra nu.
*Vika tvätten, så skönt att bli av med det.
*Diska upp efter middagen
*Gå igenom alla mina gåvor och samla alla hjärtans dag presenter. Har ju inte haft tid med datan alls idag typ.. Och det känns inte som det blir någon slappning alls idag!! Men tror nog jag kommer somna hur gott som helst ikväll för jag är redan sleten och så är det alltid så gött med nya rena sängkläder :-)

Inga kommentarer: