torsdag 18 februari 2010

Tusen kramar

I och med olyckan så är det väldigt många som hört av sig för att fråga hur jag mår och det uppskatta jag verkligen. Det visar verkligen vilka som verkligen bryr sig (samt vilka som inte bryr sig)!! Vill bara ge er tusen kramar. Vissa har skickat till mig varje dag för att återigen fråga så allt är bra med mig och det uppskattar jag verkligen.. :-)

De som hört av sig är:
Jezzica, Linda N, Peter, Amet, Bettan, Jörgen, Mamma, Tommy, Chrille, Linda S, Jannike, Jenny, Affe, Pappa, Kim M, Kim D, Jerry, Atle, Annika, Sussane, Catarina, Hilde, Milla, Marie-Louise, Erica, Lasse och Camilla E. Sen vet jag att många andra frågat dessa hur det är med mig som tex Anders, Johny, Linda L, Monika, Anneli mm.. Stort tack till er!!

Nu ska jag iväg på lite ärenden i stan sen blir det att åka i snöovädret till jobbet, ser inte alls fram emot det. Men...!! Idag ska jag även äta lunch ihop med Camilla E som nu är i värmland :) Det blir trevligt det.

Inga kommentarer: