fredag 15 januari 2010

Barr överallt!!

Minns ni att jag för nån månad sen fundera på om jag ens skulle ha gran förra året eller inte. Jag funderade länge och kom på att man måste ha gran oavsett om man är själv eller inte. Det hör ju till julen. Då slog jag ju på stort och bestämde mig för att ha en riktig gran. Tror aldrig vi i våran familj haft en riktig gran. Och nu när jag plockat undan julen och granen så inser jag varför vi bara haft plastgranar! Började plocka av kulor, glitter och ljus och det bara dröste ner barr, värst var det ju såklart när man skulle bära ut granen. Hela lägenheten var ju täckt av barr!! Hade t.o.m barr i BH´n juh :( Efter att jag fått ut granen så tänkte jag vara smart och sopa upp det mesta av barret för att inte dammsugarpåsen ska bli full med en gång.. Tror jag lyckades fylla en hel sophink bara med barr. Plus att jag sen dammsuga överallt. Men ändå hittar jag barr överallt.. Så frågan är om det inte blir plast nästa år ändå? :) Detta är bara ett inlägg för att kanske påminna mig om hur mycket barr en gran faktiskt har!! :(

Inga kommentarer: