söndag 10 januari 2010

Party in Karlstad :D


Igår var vi i Karlstad igen. Precis som förra helgen så var det Kim och Jerry och jag och syrran som åkte dit. Egentligen skulle Linda med också men hon var så bakis att hon inte klara en dag till. Förstår inte det hehe..
Syrran kom till mig vid åtta tiden tror jag för att duscha å göra sig i ordning. Varken hon eller mamma har ju något vatten där dom bor så.. Så kom Jerry å hämta oss vid halv tio eller nått så drog vi vidare till karlstad.
Jag och syrran ordnade en pakt. Jag skulle välja en kille som hon skulle ragga upp och hångla med och hon skulle välja en åt mig, och detta skulle ske halv ett. Shit vad jobbigt. Hur kunde man gå med på något sånt, ville dra mig ur i sista stund. Tänk om hon valde en skitful kille bara för å jävlas medan jag valde någon åt henne som jag verkligen trodde skulle passa henne. Men de var svåårt!! Så hon fick välja kille själv hehe, så peka hon ut en å sprang efter han. Åh jag smög mig bakom eftersom jag var tvungen att vara vittne haha.. Men hon lyckades inte. Så hon avbröt pakten och jag behövde inte skämma ut mig. Tur för mig hehe. :D
Träffa jättemånga trevliga killar och hade skitkul. Aldrig dansat så mycket som jag gjort sen jag blev singel, väldigt konstigt de där.. Synd bara att kvällen-natten tar slut så himla fort. Rätt som de var så var ju klockan två och de stängde. Hade gärna pausat kvällen igår, eller iaf hoppats på att tiden skulle gå extremt sakta :) Jerry hade ju sett två stjärnfall på vägen till karlstad å den ena önskningen hade väl gått i uppfyllelse. Men ingen av oss andre tre såg något så vi fick ju inte önska nått :/ Efter att Ankan stängde så drog vi vidare till MAX och åt mat och sen hem igen. Var väl hemma runt 5 och då somna man fort iaf :D

4 kommentarer:

jenny sa...

Vad fin du var på kortet. 10kg det är inte dåligt det, ska du vara mycket stolt över. Det kostar att vara sambo... har själv lagt på mig 10kg :/

Milli sa...

Tack Jenny!! Jo det är nog tyvärr såå...

Jenny sa...

Vad fin den nya designen blev :)

karlstadblondinen sa...

ankan är bra på lördagar!