måndag 25 januari 2010

Noppborttagare

När jag var i Ullared i november så köpte jag en rosa noppborttagare. Tror den kosta 49kr och jag trodde inte alls på denna. Köpte den bara för att den var fin och den kanske funkade. Den var ju så billig så det gjorde lixom inget. Milla köpte också en fast jag tror hon köpte den ljusblåa. Frågade henne när jag var i Oslo om hon provat den men det hade hon inte och inte jag heller.
Efter att ha stört sig ett tag på min jättefina jacka jag köpte på Årjängsmarten som börjat bli så himla noppig att man knappt vågar ha på sig den. Såg inte alls så fin ut längre trots att det bara är 4 månader sen jag köpte den. Men i lördags när jag skulle till en kompis så kom jag på att jag nog ville ha den jackan, trots att man har många jackor. Så då rota jag fram denna fina rosa sak och provade bara för att testa och jag blev jättenöjd med resultatet!! Jackan blev nästan som ny. Skäms inte alls av att gå med den längre. Verkligen en fiffig och bra grej. Såg i reklambladet för Lidl idag att dom har en luddborttagare för 29 kr vet dock inte hur just den är men det är ju värt att prova för er som inte redan har...

Inga kommentarer: