torsdag 7 januari 2010

Rastlös igen :D

Nämn något som gjort dig glad idag: Att jag träffa Lasse och en speciell person :)
Vad gjorde du klockan 8 i morse: Sov
Vad gjorde du för 15 minuter sen: Läste bloggar
Det sista du sa högt: Kom ihåg att jag är ledig en hel vecka nu då
Det sista någon sa till dig: Ska försöka
Senaste smset du skickat: Är väl bra för din plånbok :)
Senaste smset du fått: Haha :D
Senaste film du sett: Drag me to the hell (Jäkligt bra)
Senaste bio du såg på: New Moon (också suuper bra)
Vad har du druckit idag: Saft
Vad var det senaste du åt: Rostbiff, kassler och potatissallad
Vad var det senaste du köpte: Cider på bolaget
Vad har du för väder nu: Snö och 18 minusgrader
Drömmer du mardrömmar: Väldigt väldigt sällan
Sover du tungt: Nej, då skulle jag väl inte vakna av minsta lilla grej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaee...
Är du kär: Näää, men jag gillar någon
Saknar du någon just nu: Jaaa..
Trivs du på ditt jobb: ja
Favoritklädsel: Jaadu.. Leggins?
Favoritlåt just nu: Bad romance
Bloggar du följer: Kissie, Linda Rosing, Mattiaz och de som står i min blogg
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt scraprum
Vad ska du göra här näst: Skriva klart här och sen förbereda inför i morgon
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och lite trött
Favoritgodis: Choklad
Favoritsmak på glass: Vanilj med krossad choklad, eller dajm
Kläder just nu: Jeans och arbetströja
Sommarplaner: Det ända planerade är att resa till Portugal :D
Antal kuddar i sängen: 4stycken
Morgon eller natt människa: Kan man svara både och? hehe..
Vad är viktigast för dig: Att jag och min familj mår bra
Snarkar du: Inte vad jag hört :)
Är du kittlig: Ja
Äckligaste insekten: Kackerlacka och det mesta som rör sig..
Vad längtar du mest till nu: Först till lördag och sen till Juni

Inga kommentarer: