måndag 11 januari 2010

Ett önskat inlägg :)

Eftersom min kusin så gärna ville att jag skulle visa er lite nytt jag scrappat så gör jag ju såklart det :D Scrapbook är juh något jag gillar att göra och älskar att visa upp mina album så varför skulle man inte kunna visa dom här..? Synd bara att de är så svårt att se hur fina de verkligen är i verkligheten.. Det är de som är de tråkiga med att behöva ta kort på dom hehe.. Men ni som vill får komma hit å känna å kolla i verkligheten för det är då dom ger mest effekt :D

Denna första Loen är från Dungeons i London. Vi visste verkligen inte att dessa stolarna helt plötsligt bara rasade ner.. Var ju bara på ett skräckmuseum. Vem kunde ana det? :)
Denna har jag sytt dit tyll och gjort fiskar i krymplast. Jätte effektfullt :) Kul å se att så stora figurer blir så små och i hårdplast bara av lite värme..
Big Ben och Westminister.
Världens största pariershjul. Tar 40 minuter att åka ett varv. Man känner inte ens att de åker :)
Skitstor handelsträdgård som låg en bit utanför London.
Tog en picnik i Hyde Park på Midsommarafton. Ekorren gick fram till oss å snodde mitt muffinspapper, mitt framför ögonen..
Ja vad kan man säga. Rubriken förklarar väl allt :)

7 kommentarer:

Jenny sa...

Å nu blev jag glad att jag äntligen fick se lite verk =) Jätte fina var dom. Ja klart jag får komma se dom i verkligen någon gång, kanske en semster tripp till sommaren. Kul att se en försmak av london också.

Milli sa...

Ja det kan du göra :) Hade varit kul :D Så får du se hela albummet.. orkar inte ta ur alla för å fota.. men kanske kan fota de jag gör med italien iaf.. är ju lättare att fota innan de sätts in i albummet :)

Emmeli sa...

Hej Milli, jag hittade hit via Jennys blogg och har även fått veta av henne att du oxå scrappar! Jätteroligt! Vilka superfina LO's du gjort. Kul att se andras stil och få inspiration!

Milli sa...

Tack Emmeli :) Jättekul att få kommentarer om det man gör. Har att tjuvkikat inne hos dig också och du gör också jättefina LO´s :D

Vera sa...

Men shit vilka snygga sidor. Gillade allihop jättemycket!! Hoppas allt är bra med dig.
kram Malin

Milli sa...

Tack Malin :) Jo det är bra med mig. Hur är det med dig då? Hur går det på din pysselfront då? Kram

Sara sa...

Jättefint. Nu blev jag oxå sugen på att klippa och klistra