torsdag 7 januari 2010

Jag har bestämt mig!!

För ett tag sen scrappade jag klart mitt London album. Blev så himla nöjd å det är så kul att visa upp för sina vänner.. Har funderat länge på om jag ska scrappa Italien samt Tunisen resorna eftersom exet var med på dom resorna. Har inte känts så kul men nu har jag bestämt mig för att jag SKA scrappa dom resorna.. Jag skiter i om han är med på några kort för han var ändå med på resorna för vi var ihop då och hade skitkul. Jag vill inte bara låta dom bilderna ligga å damma för att sen aldrig visas upp. Nej jag vill visa hur roligt jag haft på mina resor och hur mycket fint man har sett.. En arbetskollega sa på skoj att när jag får ny kille så kunde jag klippa ut hans ansikte och klistra fast på T´s ansikte. Haha jo det hade väl sett bra ut. Nej men nu tänker jag inte som jag gjorde för några månader sen. Då hade jag antagligen inte orkat kolla på bilderna heller men det har jag kunnat nu. Har gått igenom alla 5000 kort och lyckats välja ut 126 stycken som jag ska skicka på framkallning. Oftast är det så att man framkallar alldeles för många kort så blir bara hälften utvalda och insatta i albummen men när jag räknade hur många kort jag scrappat i London albummet så var det precis 150 stycken så då ska jag nog kunna använda alla dessa kort hehe. Fast tror det blir mer sidor än i London albummet..

När jag kolla igenom alla dessa korten hitta jag bland annat dessa tre kort på Linda och jag kunde bara inte sluta skratta. Vad sysslar hon med egentligen? Såg iaf väldigt kul :) Å handväska och kameror på Europas största äventyrsbad. Det är nya modet det haha...



När T är med sin systers gubbe så brukar dom alltid göra sig till Mongo. Ja dom säger så själva och pratar mongospråk och de gör alltid massa grimasjer och pekar finger och löljar sig. Och på denna resan var det extra mycket sånt och det är också såna saker som gör att man skrattat så himla mycket när man umgås med dom. Dom är så himla roliga fast dom är lite barnsliga ibland :)





Men jag lyckades ju hitta ett kort där även hans syster gör lite miner haha. Så kanske ligger det i släkten :)

Och ett fint kort på minstingen som var lite uttråkad hehe :D

3 kommentarer:

Jenny sa...

Kul med minnen.. Det hade varit kul att se lite bilder på det du scrappat. Är så kul att se hur andra gör. Ha en trevlig kväll

Milli sa...

Jo det är ju det :D Ska börja scrappa i morgon. Längtar ju redan efter att få börja juh.. hehe.. Kan ta kort på några lo,er från London.. Men tar ju tid om man ska ta ut alla sidor å fota å sen in igen... Men har för mig jag lagt ut några lo,er tidigare?

Milli sa...

Kollade min blogg. Sök på London så ser du några jag lagt ut den 19 mars.. Men klan ju lägga in några till för det.. Men då har du ju lite att titta på så länge :D