torsdag 7 januari 2010

Pigg som en mört!!

Igår var jag ledig och konstigt nog så vaknade jag klockan nio och var så himla pigg. Låg kvar i sängen en timma innan jag blev så rastlös att jag var tvungen å gå upp. Så gjorde jag egentligen inget speciellt igår utan bara städade, tvättade och plockade ungefär. Igår kväll och inatt var jag så jäkla pigg. Höll ju på och skicka in korten på framkallning i natt å de tog några timmar fast jag tog snabbuppladdning. Prata en timma med syrran i telefon och vid 1 inatt så började jag att diska. Var så rastlös och superpigg! Vet inte vad klockan var när jag la mig men jag sover superdåligt nu när detta fläktsystemet fungerar. Fast jag har ju värme så jag borde kanske inte klaga men måste det väsnas hela nätterna? Idag vaknade jag också vid nio konstigt nog. Är lite förvånad med tanke på vilka tider jag kommit i säng den senaste tiden och hur lite man egentligen har sovit men kanske har jag lyckas ställa tillbaks det bara så där? Nää nu ska jag se om jag hittar något att äta sen blir det att åka på jobb :D Är så kul å jobba när alla nyheter börjar strömma in :) Sen är jag ledig en hel vecka :( Vad ska man hitta på då? Förr var man glad av att vara ledig nu tycker jag mest bara att det är tråkigt.. Finns lixom inte så mycket att hitta på mer än de vanliga lixom.. Men jag får väl börja med Italien albummet så kanske veckan går fortare..

Läste min kusins blogg igår och fick se att hon länka om en liten rolig sida (www.zwinky.com) där man kunde göra massa roliga tjejer och killar hehe.. Åh rastlös som jag var så kollade jag in sidan jag också.. Hade inte tänkt visa upp den men så berätta jag det för syrran i natt å hon skratta åt att jag gjort en och sa- Har du nu tagit tid och gjort en så kan du fasiken visa upp den också :D Haha.. Så nu ser ni min version :D

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken liten pudding du fick till ;)