lördag 30 januari 2010

Helg schema

Är bokad tre helger framöver. Känns jättekul :)

Denna helgen: Jobbar jag idag och i morgon. Men ikväll direkt efter jobb så ska jag och syrran till Linda och ha filmkväll :) Hoppas bara att träningsverken i vaderna har släppt så jag orkar gå upp för hennes trappor, annars får hon väl kasta ut ett rep genom fönstret och dra upp mig :)

Nästa helg: Är jag ledig från jobb hela helgen. Och på Lördan ska jag och Linda till syrran på tacos kväll, så blir det någon film också =) Detta har varit bestämt i flera veckor och jag längtar väldigt mycket. Det är det ända jag har planerat för den helgen.

Helgen därpå: Är det tydligen "min" helg så Jezzica och Linda ska till mig. Får se vad jag lyckas komma på. Kanske en spelkväll? Aja hur som helst så är det roligt att göra någonting än ingenting alls :D

Inga kommentarer: