onsdag 13 januari 2010

Tråkdag!!

Igår ringde pappa vid 22.30 pratade i en halvtimma, mest om lastbilar och körningar :( Satt och gäspade säkert sex gånger så när vi la på så tänkte jag att om jag är så trött så är det väl lika bra jag går och lägger mig.. Var lääänge sen jag la mig redan vid 23.00 hehe.. Men tror ni jag somna då. Nej, kolla på klockan iaf vid 2. Låg bara å tänkte och lyssna på detta förbannade luftsystemet. Så störande att de ska mullra sådär. Verkar dock bara vara jag som stör mig på hur de låter. Jag måste ju ha knäpptyst när jag ska sova! Nästan så man önska att de fortfarande var 3cm tjockt damm på hela filtret fast då får jag ju ingen värme istället.. Så jag får väl helt enkelt vänja mig..

Vakna vid 8 och var typ klarvaken. Fattar inte varför jag inte kan få sova längre för, men det var massa tankar som snurra. Mest över vad som ska göras idag :( Vill inte alls egentligen men måste!!
Så gick jag upp och duscha och när jag kom ur duschen så såg jag att jag hade missat samtal av exets mamma. Så jag ringde upp och vi pratade 45 minuter. Hon skulle höra av sig sen igen så kanske hon kommer sen... Får väl se om de blir före eller efter sjukhusbesöket.. Han ligger ju fortfarande där.. Ska ligga där iaf en natt till, så då har han varit där i 5 dagar.. Förra gången var han väl bara där i 3. Dom har opererat in en slang intill revbenen.. Usch!! Tycker faktiskt synd om han!!

Nää nu ska jag nog städa undan lite. Sen har jag ju lust att scrappa också. Allt för att inte behöva göra det tråkiga men jag kan inte skjuva på det mer, har skjuvit på det i flera månader. Idag eller iaf senast i morgon måste det göras!! Vill ju egentligen inte men det fungerar knappt som det är nu... :(

Inga kommentarer: