tisdag 26 januari 2010

Nya scrapsaker :)

De sista dagarna har jag handlat en del, mer än vad jag egentligen borde. Men när man kommit igång med scrapbookingen så är det så roligt med lite nya saker också och inte bara "gamla". Och sen när man kollar på alla sina papper så inser man att alla nog inte är lika fina längre, stilen förändras med tiden. Det har jag märkt. Allt på bilderna är köpt på Panduro förutom albummet som jag köpte på Netto. Såg precis detta albummet på Bokia när jag köpte Italien albummet för några veckor sen och detta resealbummet kosta189kr där men på Netto kosta den 99kr så syrran tvinga mig att köpa den, typ :) Är så kul eftersom det står Africa på den så jag tänkte ha den till Tunisien resan men jag tar en resa i taget så det tar väl en stund innan detta album fylls men men..


Igår städade jag och dolade hela dagen typ. Plocka undan, diskade, städade, dammsög, tvättade 2 maskiner, limmade fast taklister, satte in kort i 2 jättefina ramar som jag fick av pappa för några år sen men jag har aldrig lyckas komma på vad för kort jag ska ha i dom men nu är det löst. Dom är så fina att jag haft dom ståendes på fönsterbrädan utan några kort i sådär 4 månader :) Många som frågat mig om det hehe..
Jo just det jag var med mamma, Tommy, Liam och syrran på affären och handlade lite mat. Mamma hämtade upp mig här :) Vilken lyx!! Handlade ett paket med 2 grovkakor, en påse med tio tekakor, en ost, yoghurt, köttfärs, sidfläsk och äpplen så säger jag till Tommy att nu har jag mat för en hel månad. Shit vilken blick jag fick och kommentaren var att det är ju inte konstigt att du är så smal :) Men nej det var ett skämt. Det håller inte så länge men iaf en vecka utan problem :)
Nää nu ska jag se om man kan pyssla lite. Nu har jag inga andra måsten så :D

Inga kommentarer: