fredag 22 januari 2010

Kvällspromenad :)

Igår kväll tog jag och Erica en kvällspromenad. Det kändes som vi bara gick och gick och jag hade kunnat gå hur långt som helst. Men efter 2 timmar och 45 minuter så hade vi kommit till mitt område och vi bestämde att vi då fick skiljas av. Var så himla skönt att promenera!! Var inte alls kallt, alldeles lagomt.

Jag har kommit på att jag saknar dessa jämnåriga. Tycker att alla pluggar och jag saknar inte alls plugget egentligen men jag funderar på att kanske ta någon kvällskurs eller något så att man kan träffa flera jämngamla och lära känna fler...
Fast jag tycker ju jättemycket om mina arbetskamrater men dom är ju över 40 allihopa. Men någon kurs kanske man kunde sätta in? Men vad? Ja det är då inte lätt att veta vad man vill...

Nu ska jag alldeles strax åka på jobb. Ska bli såå kul!! Det börjar droppa in massa nyheter och det är alltid lika spännande att komma på jobb och titta på allt nytt.. Men det gäller att klistra igen plånboken :) Ikväll lägger jag ut bilder på scraprummet. Hann inte det nu eftersom jag som vanligt vart sittandes med annat...

Inga kommentarer: