onsdag 27 januari 2010

Förskyld för tredje gången på 4 månader!!

Igår börade jag med att scrappa 4 sidor, hann inte klart innan mörkret kom så dom ligger allihopa här lite halvklara på skrivbordet. Bara limmet som fattas. Men så fort jag får en ledig tid över så ska det självklart limmas för jag hatar saker som ligger på bänkar eller skrivbord!!
Igår kväll byggde jag om min farm också. Hade 1,1 miljoner, rekord för mig :D Så jag köpte ett hus för 600000 och massa annat och byggde för fullt. Åh när jag var klar hade jag lite under 400000 :( Tog tre timmar. Shit vad tiden springer iväg med det spelet!! Men liite kul är det ju ändå :)

Igår kväll börja jag få jädrans ont i halsen. Inte kul alls! Drack te men det hjälpte inte. Så åt jag ju såklart glass med en norsk specialite chokladgrejs som stelnar direkt man hällt ut det. Skitgod, eller nja kände väl inte riktigt smaken men dajm var det iaf i :)
Så sov jag skitdåligt i natt igen. Vakna i morses och var hur förskyld som helst. Näsan bara rinner hela tiden. Åkte på jobb som vanligt men såå störande att man inte ens hinner skära upp ett tyg innan man måste dra fram snorpappret :( Detta är tredje gången jag är förskyld på 4 månader. Fattar inte varför?? Jag brukar ALDRIG bli sjuk, max en gång i året!! Men jag vet att två av mina grannar varit förskylda i stort sett hela tiden eller iaf väldigt ofta. Kanske är det något med huset? Deras baskelusker kanske sprider sig till mig? Eller så kanske det är något med fläktsystemet? Fick ju väldigt ont i halsen av airkondisionen i Italien så vem vem? Aaa skit samma. Jag överlever och jag har inte tänkt att ta det lugnt heller.

I morgon måste jag upp tidigt för att handla. Sen ska jag möta Linda strax före 12 på Ok så ska vi hämta kärran sen drar vi vidare till Syrran eftersom hon flyttar till stan i morgon!! Äntligen!! Synd bara att det inte blev i närheten av mig men det är ju iaf stan.. Så när vi kört klart hennes grejjer så är det dags att börja med Lindas flyttlass eftersom hon också flyttar i morgon :) Kul med 2 olika flyttlass på en dag! Fast jag har ju inte hur mycket tid som helst på mig för vid 5 eller sex ska en kompis komma till mig och jag ska bjuda på mat. Ska bli gött med riktigt hemlagad mat!! Det blir inte så ofta när en är själv...

Inga kommentarer: