lördag 9 januari 2010

Från myskväll till fest

Igår vakna jag också tidigt och gick upp och kolla datan och sen satte jag mig och scrappade :D Hade verkligen längtat efter att få börja igen. Fick gjort en sida iaf sen skicka brorsan och undra om jag hade lust å åka till skroten å köpa en hydralisk slavcylinder till hans bil. Jahopp,, Bara 15 minuter tills de stängde så de var bara å ge sig iväg..
Hade ju planerat att jag skulle ha myskväll med min syster och Liam men jag hade ju inte tänkt åka dit så tidigt men nu blev de ju så eftersom jag ändå var ute och åkte.
Såg två filmer :) Sen kom brorsan å tjata om skjuts till stan och att jag skulle med han på fest hos Johan. Anders hade ju också skickat å frågat om jag ville komma men jag var inte alls på festhumör egentligen.. Men så fundera jag ju på vad jag skulle göra om jag kom hem så tidigt som tio på en fredagskväll lixom. Så tyckte han att de var bättre jag var på fest än satt ensam hemma och hade tråkigt, så så blev det :D Åkte hem och bytte om snabbt, kunde ju inte åka på fest i mysbyxor. Tog med mig några cider och körde sen iväg.
När vi kom på festen var Johan, Anders, Jonny, Thomas och Camilla där. Var riktigt trevligt faktiskt. Inte så ofta man festar med brorsan direkt. Gick hem ifrån festen vid fyra, tog väl ungefär 5 minuter så inge synd om mig inte.. Men FASIKEN vad jag undra när jag titta ut genom fönstret i morse å min bil inte stod där.. T.o.m en kompis som var här på besök fråga vart bilen var. Ja vart var den? Haha.. Tog ett tag innan jag kom på att jag körde den till festen igår.. Tur man inte ringde polisen å anmälde den stulen haha!!
Och ikväll blir det party in Karlstad :D Igen!! Har varit bestämt sen förra lördagen att vi skulle dit.. Hoppas verkligen syrran har lärt sig en läxa så hon inte blir utkastad igen.. hehe..

Inga kommentarer: