tisdag 12 januari 2010

Ett problem löst iaf :)

Som en del säkert sett så har jag ändrat om min blogg lite. Visst är den snyggare nu :) Men jag hade lite problem med ena koden och de stod bara en massa tecken. Efter ett tips av Emmeli att skicka mail till Scrapin blogs för att rådfråga dom så gjorde jag det. Tänk att de förstod mitt mail, och de svarade bara efter en timma :D Och de var ju inte alls svårt att fixa till det.. Så tack Emmeli!! Hade nog aldrig tänkt på att fråga dom.. Men nu fungerar det som det ska..

Idag vakna jag tidigt å var såå sugen på att scrappa. Så jag gick upp och kolla datan först innan jag sen kunde sätta igång.. Hann att göra en dubbel LO innan de var dags att dra sig in mot stan för att möta Tonje. Vi tränade bara 45 minuter idag. Var väldigt mycket folk!!! Men ska ju träna på torsdag igen så då blir det nog längre.. Tonje har kommit på vilken maskin som är min favorit och tycker att jag borde köpa en sån att ha hemma. Hehe.. Vet inte vad den heter. Men man springer samtidigt som man vevar med armarna på såna stavar. (snygg förklaring, haha). Brukar springa på den i ungefär en halvtimma sen somnar alltid ena foten å då är det lite obehagligt..

Nu har jag varit hemma en stund och egentligen vill jag scrappa mer men det är ju mörkt nu. Gillar bäst att sitta i dagsljuset. Har jag lampor tända så ser ju alla mig och de gillar jag inte! Har försökt ta hand om min farm men den tar ju sån jäklans tid.. Precis när man tycker man kommit ikapp så är det något annat som är klart :( Har tänkt i många dagar att jag ska hjälpa mina grannar och skörda åt dom och hitta mysteriska ägg men jag hinner ju aldrig eftersom min egen skörding av allt tar så himla lång tid.. Inte ens när syrran varit så snäll å skördat allt å jag tänker gud vad bra då kan ju jag koncentrera mig på mina grannar men nej då är det alltid något annat.. Ja det tar tid!! Men lite kul är det ju ändå.. Men de som är i level 60 eller något måste ju sitta där dygnet runt eller något. Tycker det tar längre och längre tid dessto högre upp i level man är..

Inga kommentarer: