måndag 18 januari 2010

Usch, jobbigt, tråkigt!!

Denna dagen har inte alls sett ut som en vanlig dag.. Usch vilken dag!! Börja inte alls bra.. Var tvungen att ringa ett samtal i morse efter att jag kommit till jobbet, hatar sjukhus och allt som har telefontider. Så jobbigt att man inte kan ringa när man vill. Fick reda på att jag Måste åka till Centralsjukhuset i Karlstad i morgon! De påstod att de var akut och inte kunde vänta tills nästa vecka då nästa lediga tid i Arvika var.. Så jag var tvungen att ta ledig från jobb i morgon :( Typiskt.. Känner inte alls för att åka 16 mil bara för ett läkarbesök men samtidigt ska det bli skönt att kanske veta varför jag har så ont å varför allt strular!!!

Efter att ha jobbat övertid så köpte jag semlor och åkte jag hem till Ingrid. Så himla skönt att ha någon vuxen att prata med som förstår och orkar höra på alla mina problem.. Kom inte ifrån challa förens 22.02. Timmarna bara flög iväg och jag skulle kunna prata hur länge som helst..

Hade tänkt fixa lite ikväll men efter att jag kom hem vart jag ju sittandes i telefon i över en timma och nu börjar det ju på att bli sent så man borde kanske lägga sig eftersom jag måste upp klockan 8. Ska duscha och göra mig i ordning å sen hämta upp syrran vid 9. Måste åka i god tid så man inte missar sin tid.. Så ska jag försöka komma ihåg att ta med mig papprerna så jag kan hämta min kamera som varit på lagning i över en månad..

1 kommentar:

jannike sa...

Men så kan man inte bara skriva!? Vad är de som har hänt? Jag trodde ju att livet lekte... Hoppas allt är okej! Kram