lördag 16 januari 2010

Lördag...

I natt fick jag sova hela natten!! Såå skönt så! Tänkte inte alls på fläktsystemet, kanske för att jag var så utsliten.. Idag har jag jobbat ett mellanpass och bara 4 timmar - en halvtimma i rast. Är gött med korta pass någon gång ibland också men om det är lönsamt vet jag inte. Har ju 8 mil att köra tur och retur. Men man ska väl vara glad för det man har och att man har något :D

Nu väntar jag på att "min bilmekaniker" ska vakna till och komma hit så vi kan åka till mamma.. Hon har ju problem med sin bil och kan behöva lite experthjälp. Snäll som jag är och delar med mig haha :) Och jag behöver ju hjälp med att hälla i glykol (står i displayen så fort jag startar bilen att det måste fyllas på) i min bil :) (lyckades iaf att inhandla det själv efter ett telefonsamtal om vilken sort man skulle köpa).

Har ingen aning om vad det blir ikväll.. Börjar ju inte förens ett i morgon så jag hade ju kunnat åka ut ikväll men känner faktiskt att jag börjar bli trött så det blir nog en lugn kväll...
Om jag är hemma ikväll så lägger jag kanske ut bilder på 3 stycken LO´er jag gjort men annars blir det väl någon annan dag. Den som väntar får se :D

1 kommentar:

Jenny sa...

Det ser vi fram emot :D