torsdag 14 januari 2010

Håller tummarna!!

Som jag hade på känn igår så sköt jag ju på det som verkligen skulle göras. Varför blir man inte förvånad hehe. Men jag började iaf så att det idag inte ska ta lika lång tid för idag är sista dagen. Det har jag ju själv bestämt..
Igår skicka syrran och fråga om jag ville med henne och kolla på lägenhet. Självklart ville jag ju det :D Han var verkligen rolig och underhållande han som visa oss den hehe.. Lägenheten var ju inte jämt den snyggaste men hon är inte lika kräsen som mig. Huvudsaken är ju att den är stor, billig, ligger 100 meter ifrån Liams dagis och så tar det ju typ max 5 minuter för mig att gå dit. Hoppas verkligen hon får den så hon slipper skogen och dessa 1,5 mil för att ta sig in till dagis och sen ytterligare 1 mil för att komma till skolan!!
Efter det åkte vi hem till mig och såg en film, kolla aldrig vad den hette men den var ganska rolig faktiskt. Och mitt i filmen kom T´s mamma och hämta spelet så nu vet jag någon som blir superglad idag när hon åker hem till Norge :)
En stund efter att filmen var klar, hann att kolla lite på nya Room Service också så hämta mamma syrran och Liam. Och varje gång lillemann har varit här så ser det för jäkligt ut! Fattar inte det hehe.. Jag måste alltid gå och leta efter fjärrkontroller, värmeljus, ljuslycktor, duken som ligger i soffan och braständare ligger uppepå soffan, kulorna som hängde i granen är nog lite överallt i lägenheten. Man måste alltid ha ett öga på han eftersom moster har lite väl mycket saker, och så har hon ju ett drapperi som är väldigt roligt. Så när jag får barn så kommer det nog bara finnas möbler haha.. Men guud vad de som har barn måste städa hela tiden, det har man ju förstått nu iaf.. hehe.. Men jag klagar inte.. Är så roligt med besök så :D

Inga kommentarer: