söndag 24 januari 2010

Helgen..

Jobbade helgen men jobbade bara till 3 i lördags vilket är väldigt ovanligt även fast det var så förra helgen också. Efter det åkte jag hem och gjorde mig i ordning så tog jag med mig mina cider å körde in till stan. Ställde den vid Erica så att någon kunde ha koll på bilen medans jag var hos en annan kompis där det inte finns speciellt mycket parkering. Sen vågar jag inte riktigt ha bil i stan heller men hos mig eller hos henne känns bra. vi pratade om allt möjligt och hade jätte trevligt. Mycket skratt, god mat, spel och film :)
Gick hem idag vid halv två eller nått och efter det prata jag i telefon med en annan kompis i nästan två timmar. Precis när vi lagt på så kolla jag datan som inte var något roligt så jag bestämde mig för att åka till syrran istället.
Så kom Sofia efter ett tag å vi snacka och busa med Liam allihopa. Han är lite febrig och då är han extra gosesjuk vilket moster gillar väldigt mycket. Fast det blir ju mer bärande än normalt men det gör mig inget, är så kul när han ska sträcka sig efter en så fort man ställt ner han. Sen åkte vi in till Edane och köpte pizza, blev så himla sugen på det.. Sen åkte vi tillbaks och såg en värdelös skräckfilm, namnet är inte ens värt att komma ihåg..
Åkte hem redan vid åtta för jag var såå trött.. Sov ju bara 5 timmar i natt men ändå när man kom hem igen och satt sig vid datan så vart man pigg igen. Kanske för att vissa personer håller en vaken :D

I morgon SKA jag städa. Måste det!! Har skjuvit på det några dagar.. Visst det är väl ingen kris så men jag hatar när det är lite disk eller reklam huller om buller på bänken.. Undrar var man fått det ifrån... Sen får vi se om de kanske finns tid för scrapping också :)

Inga kommentarer: