tisdag 26 januari 2010

Rastlös eller vad? :)

Sitter och googlar spolarvätska, är jag väldigt rastlös då tro? Haha.. Men för de andra som undrar så hitta jag en jättebra sida med tester på vilka spolarvätskor som är bäst, de är betygsatta och de står priser. Superbra!! Guud sicka intressanta inlägg jag skrivit nu va. Haha.. Men grejjen är den att jag använder väldigt mycket spolarvätska. Jag tänker inte på det själv men syrran har kommenterat det några gånger och tycker jag sprutar lite väl ofta.. Så i tisdags när vi var i karlstad så fanns det billig spolarvätska på Netto och jag fundera faktiskt på om jag skulle köpa bara för att det var billigt (fast nu när jag kolla testet så såg jag ju att det finns billigare) men så tyckte jag att jag nog inte behövde de än på länge eftersom jag fyllde i 6 liter för så där en månad sen eller nått, inte så mycket längre sen eftersom jag inte haft bil så länge. Men givetvis så igår så börja det lysa i instrumentpanelen att det behövs fylla på spolarvätska, IGEN!! :( Så nu har jag insett att jag nog använder en del...
Linda berätta att man kan tanka spolarvätska på Ok, låter ju skitcoolt. Stå där och tanka. Men det var ju inte speciellt billigt då och med tanke på hur mycket jag nog använder det så är det väl lika bra att gå på det billigaste..

Här finns t.o.m bildbevis på att vi faktiskt stod och fundera på spolarvätskan. Liam ville så gärna att jag skulle köpa. Kanske skulle jag lyssnat på han för nu ångrar jag att jag inte köpte :D

Inga kommentarer: