måndag 3 maj 2010

Att blogga...

Att blogga tar en del tid och de är inte alltid de hinns med varje dag. Därför blir de som en del märkt väldigt mycket uppdateringar i en klump. Men de är så de är när man är upptagen :)
Har däremot börjat att blogga lite även om C är med, fast han sitter då i soffan å ser på tv, lagar mat eller som häromdagen så satt han uttråkad vid fönstret och spana ut på grannarna. Och då blir jag stressad och glömmer hälften av de jag ska skriva. Är lättare att skriva när man har tid och inte måste stressskriva bara för att.
Och medans han satt och vänta på mig så pysslade han tydligen lite och gjorde denna lapp till mig :D Tyckte de var fiint ja :)

Idag är planerna många, eller iaf på vad jag borde göra. Vika tvätt, städa upp, träna bort all mat jag ätit, skriva i sms boken, sitta ute i de fina vädret, kolla upp hur långt de är till flygplatsen samt vad de kostar att parkera där eller om man ska fixa chauför? Bara sex veckor kvar och jag har fortfarande inte handlat in allt men de hinns väl med antar ja.
De ända som verkligen är planerat idag är att laga mat tills älskling kommer hem från jobb sen ska vi iväg och kolla efter tyg. Ska sy gardiner till hans husvagn, om 4 veckor ska vi iväg på vår första husvagnssemester :D
Sen efter stadsturen så blir de nog bara att slappa. Älskling fick ju bara sova 4 timmar i natt så han är nog väldigt trött han kan jag tänka mig...

Inga kommentarer: