torsdag 20 maj 2010

Många funderingar nu.....

Kikar runt på nätet och funderar på om jag inte Måste köpa ny kamera innan resan. Kan ju inte ha med mig den stora när man är ute å festar å så. Måste ha en liten också. Har kikat lite och de finns ju miljontals å välja på. Men jag funderar på om jag ska ha en med touch skärm? Frågan är om man klarar av de på fyllan eller om man kommer åt massa "knappar" å sånt? Fast jag klarar ju av min touchtelefon så man lär sig säkert. Lyckades ju ändra namn på Milla andra dagen jag hade telefon, var så full att jag inte mindes men dagen efter såg jag att hon heter camiljakarlskaakaaa och jag som inte ens visste hur man ändrade namn i nyktert tillstånd haha. Kan säga att jag tyckte namnet blev så fint så hon heter fortfarande de på telefon =) Men sen såg jag att de finns kamera med dubbla skärmar också, de vore ju bra med tanke på att man i fyllan alltid ska ta kort på sig själv å med kompisar och man måste alltid ta tio kort innan man lyckas få med ett ansikte haha. Så detta vore ju grejjen. Nu låter de som att jag är ute efter en bra fyllekamera va ;) Haha.. Eller ska man bara köpa en billig en bara så man har nån att ha med... hmmm....?? Ni får gärna hjälpa mig :)
Så funderar jag fortfarande på om jag ska åka till storstaden och försöka hitta en antagligen svindyr bikini bara för att de inte finns här eller ska jag klara mig med den jag har?
Å en annan fundering är vad jag ska göra nu.. Vill egentligen scrappa så jag blir klar med albumet innan resan men jag har ju lovat älsklingen att han ska få sina gardiner så jag borde kanske sätta igång med dom. Istället blir man sittandes vid datan och här får jag ju absolut inge gjort!! :D Detta är mina 3 största funderingar nu....

Ikväll ska vi på 50- tals afton med (massa) gamla bilar å musik och de ser ut att vara cab väder =)

Inga kommentarer: